can sıkıntısı,güzel ülke Fildişi Sahilleri ve homemade çiğköfte..

Yazar:
Bu aralar canım fazla sıkılıyor. Hem  neden sıkılır insanın canı, ahanda o sebepten sıkılıyor. Yapacak bişey yok. Kitap okudum. Eve adam çağırdım. Kadın çağırdım. Yemek yaptım. Temizlik yaptım. Bulaşık yıkadım. Çamaşır yıkadım. O yıkadığım çamaşırlar var ya, gittim bide onları astım mı sana? Astım. Saatler geçti. Lan gittim hasta oldum. Gene de sıkıntım geçmedi.

Film açtım izledim. Yahşi Batı, Eyvah Eyvah, 3 Geleceğe Dönüş, 4 tane Rocky izledim hemde. Sinemaya, kaliteye doydum. Ama yok.  Bitti mi? Yok bitmedi, açtım maç izledim. Türkiye - Fildişi Sahilleri... Genel ekonomisi, Arsenal  takımına sattıkları futbolculardan oluşan bu şirin ülke, basketbolda ziyadeyisylen yetersiz. TBL de tutunması falan sözkonusu bile olamaz. 2. lig bile şüpheli. Cemba olmasalar mümkünü yok tutunamazlar. zaten bi ara maç 20-4 falan oldu. Ulan eğlenelim diye bi maç seyredek dedik, oda iddiasız takımla kötü takımın maçı çıktı.

Akşam da sıkıldım. Sonra gece hasta oldum. Lan uyuyim dedim ateşim çıktı uyuyamadım gene sıkıldım. dışarı çıktım. bil bakalım noldu? Gene sıkıldım! Aha lan Ezelin fragmanı başladı şimdi.. ramiz dayının gençliği var. izleyek de eylenek.

Bak takribi 36 saattir evdeyim... bi ekşın mekşın hiçbişi yok....

dur lan çiğköfte ilanı vereyimde akşama çiğköfte yapayım...cemil cümle gençler gelsin keke gibi oturalım... evet.. çiğköfte..
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa