İçmenin Adabı Muhaşeresi

Yazar:
Efendim  ben, ehl-i keyf bir adamım. Zevkle rakı içmesini sever adabıylada yerine getirirm. Birayı mesela hayvan gibi dökmektense ağır aksak soğuk serin içerim. Mesela kalippo kalippi falan tarzı çok çok afedersiniz sktriboktan barmen icadı lokal kokteyllerden hazetmem.

şimdi sizlere bir haberi aynen kopyalıyorum.



Kim daha çok içer yarışmasında 5 kişi öldü

17:46 | 23 Eylül 2010
 Mozambik'te "kim daha çok içer" yarışmasında 5 kişi öldü.

Noticias gazetesindeki haberde, Mozambik'in kuzeyinde bir içki fabrikası tarafından yeni marka cinin tanıtımı için düzenlenen yarışmada 5 kişinin öldüğü belirtildi.

Haberde, ölümlerin yarışmanın farklı aşamalarında meydana geldiği belirtilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldığı kaydedildi.

Yarışmacıların kazanmak için yeni cinden 5 şişeyi ilk olarak bitirmeleri gerekiyordu.







Haber milliyet gazetesinden saat 01:11itibariyle son dakika kısmından alınmıştır. 




Yalnız arkadaş, tarih böyle bir davarlık görmüşmüdür ben onu merak ediyorum. Beleş iki yolunda feda olan canlara mı yanayım yoksa afrikanın penis büzdüren sıcağında, babasız kalmış Cemba Cembayla Amunikeye mi Jamal' a mı yanayım? Ulan cin birkere sek  hiç bi halta benzemeyen saçma sapan bir içki. Tonik koyucan yok bilmem ne. Onuda atladım diyelimki limon aptılar tonik yaptılar soda oldu v.s v.s v.s ya bir işte 5 kişi ölürmü. aynı anda mı öldüler bunların başında bir adam vardıda bu ne yaptı. inanılmaz ölümler ayrı safhalarda gerçekleşti diyor bide... biri çakırken ölmüş sanırım. "babayarucuuum benim en güzel kafam bu işte! demekki benim ayarım 2 şişe cinmiş, bundan sonra hep böyle içicem bak ne güzel oldum" hıkhıkhık edip gitti demekki


Kara kıta afrika, kafası hariç boy vermeyi bilyosunuz ama kafasızlık da sizden geliyor. Geçendede yattaranın kardeşleri kaybolduydu..


içmeyin lan 5 şişe cin. 5 şişe ne ya! bide tatsız öek!
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa