Expendables Spoiler´ım

Yazar:
Zat-ı âlim hem 80lerinin, hem aksiyon filmlerinin, hem de Slyvester Stallone sempaetizanıyımdır. Her anlamda çok severim. Vurulsun, kırılsın, ağız göz girilsin, ben bunun peşindeyim dostlarım. Bugün de sırf bu sebepten ötürü, gittim ahanda bu filmi izledim. Tabiki saplama tayfasıylan gittim. Ya kimlen gideceğidim? Kızlarlan gidip ağızlarına mı vuracağıdım?


Efendim film son derece bir dönem Show TV nin akşam kuşağında verdiği Kanlı Takip, Zorlu Görev , Tehlikeli Adamlar tarzı ekşınlı filmler havasında. Tabii ki, kadro filmi diğerlerini bir adım öne çıkarmış. Burada Jason Statham´ a özel değinecem. Öyle adam dövülmez birader. Bu kadar mı sanatsal, bu kadar mı estetik adam dövülür? Vallaha bu adam dövüyor. En iyi yardımcı erkek oyuncu da bence ülkemizde İvan DRAGON olarak bilinen, aslı İvan DRAGO olan, isveç kökenli Dolph Lundgren. Adam on numaralı bir oyunculuk yapmış. Sly pörsümüş...

Herşey bir yana Expendables, kafa çalıştırmadan film izlemek isteyenler için gayet şahane bir seçim olacaktır. Filmin geneli ümük sıkma, bomba atma, silah ve tapanca ya dayalı. Dialog yok. görsel efekt var. bide Dövüş var.


Sinema sanatı adına gerçek bir şahanelik olan bu mega filmi ben şahsen herkese öneriyorum. Ayrıca orda burdai Silvestır da hep böyle 6 kişiyle ülke mi kurtarılır ordunun peşine düşüyor falan diyenlerede teessüf sunuyorum. Herif birinci kalite. Lütfen.
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa