Sıkıntılar ve Darlama Prosesi

Yazar:
Ben eğitimli adamım. Bu işin okulunu okudum. Buraya bişey yazıyorsam, bilinsin ki, bişey biliyorumda yazıyorum. Öyle ambara duvara atıp yazmıyorum ki.

Geçen hafta Burhaniye'ye yakın enfes mıntıka Ören'de efsane bir tatil eyledim. Denize girdim tribe girdim danaya girdim kiliseye hatta bazilikaya bile girdim. O derece güzel. Ya ne yapacağıdım? Güzelim bazilika orada dururken, ben bakıp
sanki orda bir bazilika yokmuş gibi mi yapacağıdım?

Sonunda pazar akşam geldim şehr-i İstanbul'uma dostlarım. İstanbul'u çok seviyorum. Şehir değil sanarsın disiplinli Alman hocanın hazırlık kampı idmanı. Ama bir o kadar da, kampa katılır katılmaz takımın neşesi olan zenci futbolcu. Düşün ki Cristoph Daum'lan, Fernand Coulibaly'yi birleştirdin. Bunun günümüzdeki örneği, Güney Afrika Milli Takımı antrenörü sayın Steve Komphela dır. Neyse, geldim İstanbul'a ve her elit gibi bende gidip berbere traşımı olmalıydım. Sırtımda çantamla hemen berbere doğru ilerledim. Posta ve ardından Takvim gazetemi (Takvimin iç sayfalar karı dolu) okuduktan sonra sıra bana geldi. Dedim ki önce sakal. Hale bak dedim pişmanlık yasasından faydalanmış gibiyim (bu kısım dostlarım, etnik kültürel sosyo-politikamıza, çok mega laflar sokulacak bir kısım ama ben beyefendiliğimden ödün vermem). Hemen sakallar toparlandı. Ben "abi şura eğri bura büğrü" derkene baktım saçlarda gitti. Tam bir beyefendiydim. Sakın dedim abi yıkama evde duş alıcam, ve böylelikle dostlarım 5 tl saç yıkama giderini kesemde stokladım.Yeşil jölemi (sert) sürdürüp markasız sarı parfümümü sıktırdıktan sonra eve gittim.

Pazartesi oldu nihayet... Anaaam çok rezalet hacı müdür. İş güç... kişiye sıkıntı getiriyor. Berberi düşündüm. Saçları dedim 90 lar Amarikan zencisi tarzında kesti...

Genel olarak kendime dışardan bakmaya başladığımda ise gördümki, benim yapacak işim yok lan. Benim okuluna falan gitmeden Atom Mühendisi olmak gibi enteresan girişimlerim olmalı ve bunuda herkes destekleyip beğenmeli. Yoksa olmuyor yani. Hayır gerçekten, yaptığım işin en iyisi olmak hiç sorun değil de, normal iş yani o... İlla yapan var. Ama atom öylemi...Plütonunu yediğim...
Sonraki Kayıt Ana Sayfa