Şakalar ve Hayata Entegre Edilmesi

Yazar:
Selamlar Sevgili Dostlarım;




Hazırda yapılmamış o kadar şakam var ki... Aslında bunun sebebi biraz da sizsiniz.Hayır dostlarım, şakaların varlığı değilsiniz. Şakaların halen yapılmamış olması sizin suçunuz. Mesela Gecekondu seveniniz çok az. Bir çoğunuz Orta Anadolu ağzına gülmüyor. Ama komik esasen. Mesela "yemin ediyorum" yerine "yiminidiyom" denmesi yıpratıcı seviyede komik. Ama gülmüyorsunuz.


Sonra, küfürle hakareti birbirine karıştırıp, küfüre güleniniz çok az. Aniden edilen kalpten sövgüler o kadar neşeli ki.. Peki ya, ters bakışlara neden gülmüyorsunuz? Şimdi ben burda Ahmet gülmüyor Mehmette şakadan hiç anlamıyor demeycem. Neden ? Zira isim verip arkadaşlarınızın içinde sizi rencide etmek istemiyorum. Hadi bunlara gülmedin. Herkesin güldüğünden farklı bişiylere gülün. Hayvanlığa gülün, samimiyete gülün, heyecana gülün. Dalga geçmek değil bu. Mesela ironiye gülün, abartıya gülün, yaşlıların eğlencesine gülün, çocukların altına sıçmasına falan gülün.Mağlubiyet hallerinde sizle dalga geçen rakip takım taraftarı arkadaşınıza gülün..(gerçi gaassaraylılar mağdur olur, paso dalga paso makara ehiyehiyehiy)


Cümlemiz ekmeğimizin peşindeyiz dostlarım. Ekmeği burada geniş anlamlı bir getiri, fayda manasında kullandım.Genel itibariyle hayattan almamız gereken faydanın amacı mutluluk. Haz didikleri. Aklınıza gelen, gözünüzün önündeki veya hayal kurduğunuz herşeye gülün oğlum. manyak manyak hareket edip benim asabımı zıplatmayın bak. Hayat dedikleri son günden bi önceki güne baksan çok uzun. Ama aslında bir gün.Hergün sonran bir önceki gün olacak şekilde gülmeli, gülmeyen adamı....eee.... neyse....


Kafayı kullanın, mutluluk bizim enjeksiyonumuzla oluyor. Allah belamı versin lan. Bak valla ben herboka gülüyorum.İnsanlar gülmese de gülüyorum. Bana bu komik değil deselerde gülüyorum. Olayları anlatıyorum. Ben komik olduğum için etrafımda da komik olaylar cereyan ediyor. Bazen öyle oluyorki, aradaki düz unsurları tatlı abartılarla anlatıyorum ki karşımdaki daha çok gülsün. Netice itibariyle başıma gelen olaydan adama ne? adam gülmeli karşımda eğlenmeli....


 Komik bulduklarımı, sağdan soldan kaptıklarımı yazıyorum. çatlatıyorum hemen. Esasında, yüzüne bakan at 100 sene arpa yimez denilecek derecede mendebur bi adam olabilecekken, sürekli sırtarıyorum.




Hepinize şakalar, düzey düşüklükleri, arsızlık utanmazlıklar dilerim.




Kokulu öpücükler(bunu seda sayandan duydum allah çarpsın)


Bi de bizim yan köyün kahvesi çok komik. Orda adam var bitane Cins Memet diye sürekli küfürlü konuşuyor, bende gülüyorum.


Not: Emenike çok komik gülüyo lan bu arada, Sıdıka'daki Bebeto Kamil gibi ISISISIS diye
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa