BU SABAH ÇOK UYUZUM

Yazar:

“Bana lükslerimi verin ihtiyaçlarım olmadan da yaşarım.”



Oscar Wilde bu özlü sözünde günümüz gebeşinin kalite kriterlerine değinmiş. Değinmiş ki insanlar insanlığından sıyrılsın, değinmiş ki şekil şemal derdine düşülsün herşey yüzeysel olsun derinlikler sığ olsun.


Etrafımdaki insanları aleni eleştirmiyorum. Daha ziyade laf sokarak günlerim geçiyor, keza en yakın arkadaşlarımdan biri bana ukalasın dedi bundan dolayı. Fekat ben şimdi bildiğimi söylemiyim mi? E söyleyince de ukala diyollaa... Zaten hatırlatmak isterim ki ben kimsenin kendini düzeltmesi için bişey söylemiyorum. Valla lan. Düşüncemi söyülyorum. Yapmasın demiyorum yani hobi olarak gene yapsın

Kurayım devrik bir cümle de yazı olsun daha manalı. Bugüne bugün yaşım 30 a yakın. 30 sene zarfında gördüklerimi izlediklerimi söylemedikten sonra neden yaşadım diye sormaz mı adam? Ulan bana da 50.000 tane şey söylüyorlar bizim sesimiz çıkıyo mu? He abi, cansın abi, güzel bir abimizsin seviyorum seni diye diye gene bildiğimi okuyorum. Herkes ilişki gurusu, herkes nlp uzmanı, herkes psikolog, herkes finans uzmanı, herkes politik analist, herkes antrenör biz bilimsel açıklamayla bişe söyleyince ukala. O zaman üslupta bişey var lan. Halbüse sempatik de derler ama dur bakalım...

Gene de uyuz olduğum şeyleri yazayım; hem de böyle mesajlı imalı değil açık aleni somut şekilde dan dan yazıcam;
  1. Fenerbahçeye “fenev” diyerek şaka yaptığı sanan salaklar. Gerçekten çok komik. Komik de insanı güldürmekle insanları kendine güldürmek arasında çok ince bi çizgi var. Yakında tükürüp kaçmaya da başlarlar. Gerçekten zeka geriliği.
  2. Dindarları yobaz ilan edip, onlardan beter propaganda yapan ateyistler. Olum siz olayın temelini anlamamışınız. Olayın özeti şu “inanç mevzu değildir.”
  3. Rakı söyleyince yanına hemen acılı ezme söyleyenler. Olum kebapçı mezesiyle rakı içmeyin az ayık olun. Orda güzelim zeytinyağlılar yoğurtlular var. Kafayı kullanın
  4. Türk Halk Müziği, Türk Sanat Müziği gibi örfi müziklere sallayan gebeşler. Olum daha önce söyledim gene söylüyorum insan en iyi kendi dilinde hislenir. TOEFL'la olmaz bu işler; ki mırmır ediyosunuz çoğunuz burdan duyuyorum.
  5. İngilizce konuşmaktan aciz olup Türkçe cümleler içine İngilizce kelime sokuşturanlar. Gerçekten komik oluyor lan. Valla olum. İngilizce şart değil. İngilizce bilmeyen insan gözümde en normal kişidir. Ama sen ingilizce bilmezken “bunun için bir fee alınıyor” ya da “toplantı set edelim” deyince bi garip oluyor. Olmuyor mu? Oluyor.
  6. Otobüste cam açtırmayanlar. Ulan temiz hava o temiz. Sığır! En uyuz olduğum kitle de bunlar he...
  7. 145M Beylikdüzü-Mecidiyeköy otobüsünde alt katta oturup bağıra çağıra konuşan 8 10 kişi var onlara da kılım.
  8. Kolpaçino, Recep İvedik, Kutsal Damacana gibi filmleri izlemeden "yeaa o filmler çok şöyle çok böyle, Şafak Sezeri sevmiyorum ben yeaaa" diye çiğ çiğ yorum yapanlar. Komik olum filmler.
  9. NLP'den Kişisel Gelişimden yürüyenler.
  10. Kendime uyuz oluyorum. Merhem sürdüğüm uzuv yok öyle liv liv ötüyorum lan. Dur bakalım...



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa